breadcrumbs_revolution_theme

Гарантійний термін товару починається з дня отримання покупцем товару. Претензії споживачів, передбачені чинним законодавством про захист прав споживачів, можуть бути подані протягом гарантійного терміну за умови, що недоліки товару не виникли внаслідок порушення покупцем правил експлуатації, транспортування, зберігання, дії третьої сторони, впливу стихійних явищ.

Гарантія не поширюється на вироби з пошкодженнями: - внаслідок значних порушень технічних вимог, обумовлених в інструкції з експлуатації (у тому числі товари, які мають  пошкодження серійного номера); - якщо ремонт виробу було здійснено особою, яка не уповноважена виробником або магазином; - внаслідок неправильного підключення, а також нестабільності електромережі, що перевищують встановлені українським стандартом норми; - через значний негативний вплив довкілля (природних явищ).